Servisní střediska
Tím nejdůležitějším je pro nás dlouhodobý vztah se zákazníkem. Proto na všechny námi prodávané kávovary zajišťujeme záruční i pozáruční servis v našich plně vybavených servisních střediscích. Díky propracovanému pick-up systému (odvezeme – opravíme – přivezeme) zajišťujeme servis kávovarů v rámci celé ČR s rychlou odezvou.
V případě jakékoliv závady Vašeho kávovaru stačí zavolat naši servisní linku +420 312 312 077 a o zbytek už se postaráme my. A to i o náhradní kávovar, protože víme, že s kávou je život příjemnější.
Výhody autorizovaného servisu
Naši technici Vás vždy předem seznámí s doporučeným rozsahem a postupem opravy. Váš kávovar bude napojen na diagnostiku, která umožní skutečně precizní nastavení všech parametrů důležitých při přípravě vašeho oblíbeného espressa (tlak, teplota vody, průtok vody aj.). Všechny protokoly a výstupní testy z diagnostiky obdržíte ke každé opravě. Současně u všech přístrojů aktualizujeme ovládací software, čímž zajistíme vždy nejaktuálnější servisní nastavení vašeho kávovaru.
Pro naše stále zákazníky, kteří pravidelně odebírají kávu, nabízíme i možnost rychlého přednostního servisu či bezplatné zapůjčení náhradního kávovaru po dobu opravy.
Doprava kávovaru do servisu
Servisní služby zajišťujeme výhradně pro kávovary Nivona, Lamanti a Jura. K dispozici jsou vám servisní střediska v Praze a Liberci, kam je možné kávovar dopravit osobně.
Nejpohodlnějším způsobem zajištění opravy vašeho kávovaru je nezávazné vyplnění formuláře na stránkách servisních středisek jednotlivých značek. Po jeho odeslání vás budeme telefonicky kontaktovat a domluvíme s vámi další postup, případně konkrétní termín vyzvednutí přístroje u vás. Naleznete zde také podrobné informace o tom, jak postupovat při dopravě vašeho kávovaru do servisu. Podrobný návod najdete také v tomto pdf.